להיות מורה האתגר (20)

מקצוע ההוראה הוא אחד המקצועות המאותגרים ביותר בעידן הפוסט מודרני. מורים מכל העולם מדווחים על האתגר להיות מורה בעידן בו חלים שינויים רבים בדרכי הלמידה, במעורבות ההורים, בנגישות למידע ואף בפניות התלמידים ללמידה לאור הגירויים האינסופיים הקיימים בעידן הזה.

קורס זה יתמקד בהבנת אתגרי הזמן, בהעצמת יכולות המורה לניהול וניהוג כיתה, בגיבוש תפיסה חינוכית ואף התמודדות עם בעיות התנהגות בכיתה.

מטרות התוכנית

א. הבנה של אתגרי הזמן בניהול כיתה ודרכי התמודדות – למידת עמיתים ושיתוף ידע שדה

ב. הבנת תהליכי השינוי בדרכי הלמידה בדור המסכים.

ג. הקניית מגוון מתודות, מיומנויות וכלים הנדרשים לניהול כיתה ובלמידה.

 

מן הנושאים

  • להיות מורה – האתגר בדור המסכים 
  • אתגר המסכים 
  • למידה בעידן דיגיטלי
  • מח ולמידה
  • התמודדות עם בעיות התנהגות בכיתה
  • כלים מעשיים מתחום האימון קוגניטיבי התנהגותי 
  • שיתוף הורים לקידום הלמידה 
  • מסגרות חינוך חלופיות יש דבר כזה? 
  • כלים מעשיים לניהול כיתה במאה ה-21. (ניהוג כיתה, הורים, מורים)

דרכי הוראה

הלמידה באתר "נתיבי ידע – פיתוח מקצועי באינטרנט". קצב הלימוד אישי. הקורס מועבר באופן מגוון, חוויתי וידידותי הכולל קריאת מאמרים, צפייה בסרטונים, שאלות פתוחות וסגורות והשתתפות בפורום. תשובות
הלומד נשלחות באינטרנט ונבדקות ע"י המרצה. הקורס מלווה בתמיכה טכנית.

מתכונת הקורס

60 שעות

כיצד נרשמים?

הקורס מיועד למורים בשבתון ומורים בפועל.

ההרשמה לקורס דרך ארגון המורים (גם לחברי הסתדרות)

וודאו שאתם נרשמים לקורס זה שקידומת מספרו בארגון המורים:721

טלפון להתקשרות: 02-6222464 (איילה)

דוא"ל: AyalaA@igm.org.il

סמל מוסד:360